lunes, 11 de julio de 2011

ASSIGNACIONS PARTITS POLÍTICS

Tots sabem que un dels punts estrela de la campanya electoral, del partit del PP , ha estat defensar “ L'austeritat ”, retallar despeses, reduïr els costs. Comencen bé senyors, perquè la primera en la frente, perquè els sous dels nous regidors, són sous que no tenen res a vore amb els que percibien, últimament, els edils i vull recordar a tots els ciutadans que aquestes assignacions van ser aprovades en un ple extraordinari al març del 2010, amb els vots favorables del PP i del Bloc.

Hem pregunto si aquells eren sous anticris?Si, segons van afirmar. Però perquè vostés no s'apliquen la mateixa vara per a mesurar- los? És que ja no hi ha crisi, no hi ha atur? Jo no m'he assabentat de que la situació econòmica ha canviat iu vostés tampoc.

Un altre terme que no em val per a justificar el sou del nou alcalde, és que tindrà dedicació absoluta, perquè aquest terme legalment no existeix.I no em val que em diga que dedicarà totes les hores que facen falta per gestionar l'Ajuntament, puix clar que si, perquè quan s'assumeix responsabilitats de govern, no hi han horaris, perquè els interesos particulars queden relegats per damunt del col.lectiu del poble.

També vull clarificar, que a dia d'avui, l'Ajuntament paga retribucions per assistències a comissions, per dedicació absoluta i per dedicació parcial. Per això no és pot justificar lo injustificable que vostés han aprovar una pujada dels sous un 24% i què al poble de Vinaròs li costarà a partir del mes de Juliol 3550 € , un montant en aquesta mova legislatura de més de 170.000€

No hay comentarios:

Publicar un comentario