domingo, 19 de junio de 2011

PRESSA DE POSSESSIÓ DE LA NOVA CORPORACIÓ MUNICIPAL DE VINARÒS

El dissabte, 11 de Juny  a les 11h tenia lloc a la nostra ciutat, la pressa de possessió de la nova corporació municipal. El saló de plens estava de gom a gom, però cal recordar que alguns dels senyors que l'anterior legislatura formaven l'oposició, el dia de la investidura de l'anterior consistori, es portaren als seus amiradors i correligionaris per a que, amb insults majúsculs , xiularen als que legítament, estaven a punt d'assumir l'alcaldia.



Aquesta vegada, tots els membres electes en les eleccions del dia 22 de maig, vam poder fer el nostre jurament pausadament, reflexionant sobre el que que estavem jurant, no com el que vaig fer en l'anterior legislatura, on em vaig sentir coaccionada i atemorida, de vore un grapat de gent boiga i pensant que en qualsevol moment se'm tirarien damunt.



Jo, com en l'anterior legislatura em sento molt orgullosa de d'haver format i tornar a formar part del consistori municipal, peró hi ha que reconeixer que moltes persones presents en les dues investidures van arremetre contra el sentit democràtic d'aquell instant.



Tots tenim dret a expressar les nostre idees, la llibertat d'expressió és sagrada, però la democràcia i els vots ho són encara més.És la democràcia les que escriu les regles del joc i això ho tenim que assumir quan un decideix entrar a formar part d'un partit democràtic i de la vida política. En aquests detalls es troben les grans diferències entre ells i nosaltres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario